JANGAN TAKUT UNTUK BERJUANG

Tuesday, December 6, 2011

BERUBAH KPD YG LEBIH BAIK :)

SALAM حتى يغيروا ما بأنفسهم 13:11

*Salam sekali lagi :P harap maklum semua saya dah besar sekarang kan, bukan budak kecik lagi :)
*Saya sbagai seorang hambaNYA ingin berubah kpda yg lebih baik. :)
*Prjalanan takdir telah byak menyedarkan saya ;(..
*i wanna cry!
*:P maaf k..

Hey all, open your eyes your heart your mind if u just look bright to see the sign we can't keep hiding from the truth... :D

>>>Dlm buku karangan amru khalid ' sehingga kaum itu sendiri yang mengubah apa apa yang pada diri mereka'
>>>cara berubah.
1. humility and humbleness infront of Allah.
2. we are one ummah.
3. abonding disobedience.
4. taking an action.
5. trussness towards Allah.ensyaAllah..
إدعيلي...

Hari ni, gapo ja kita buat?? fikirkan.. apa yg saya buat? saya masih kena belajar habis2 dulu, byak sangat lagi benda saya tak tahu. setakat mana ja ilmu yg saya ada.. tpi brusaha sdikit skadar apa yg ada walau ilmu hnya sekerat kuku. hihi :P
Seorang telah brpesan kepada saya belajar habis2 dulu, dia suruh ...,
masalahnya?
owh saya sperti tidak smpai ketahap itu, tapi saya baru sedar:(
dan sya akn berusaha!! doakan saya id'iili.. amin!!
Thnx Allah atas kesedaran ini, saya sdg berusaha!
Tiadalah daya diri ini melainkan dariNYA.
ولا حول ولا قوة إلا بالله

*Doakan kami musafir di sini diberi kekuatan kefahaman kesedaran keazaman spaya dpt mmbawa sesuatu..
*Betapa harapan dan keinginan ini perlu disertai dengan keazaman dan kesungguhan :(
*Jauhi kami dari lalai ya Allah
*إدعوا لنا
..اللهم فقهنا في الدين وعلمنا التأويل واهدنا إلى صراتك المستقيم وارزقنا فهما نبين وحفظ المرسلين وإلهام الملائكة المقربين

No comments:

Post a Comment