hidup tenang tanpa serangga!!

Saturday, October 11, 2014

Rindu karpet Jordan

Assalam..
Wslm..

Takda apa istimewa karpet Jordan cuma 1 rumah pakai karpet di mana 

Yah pernah menumpahkan kuaH megi aku dalam biLik..

Mar tertumpah air teh di ruang tamu.

Aku penah gak tertumpah 1 tin air pepsi dalam biLik.

Syera pun penah tumpah kan air teh kOt dalam biLik.

Jiha pun pernah tumpah air minuman kat biLik belakang.

Nab? aku tak ingat.. Nab marah makan dalam biLik dia sebab nanTi lipas datang..

Ada sapa2 nak mengaku tumpahkan air kat `ex` rumah kiTaorang??

paLing terOk tertumpah sebaLdi air kOkTel semasa jamuan..
sehingga terpaksa kiTaorang gunTing karpet 2 meter persegi? hanTar kedai dObi.... sebab bau masam rumah walaupun dah senTal bagai nak giLa kan Jiha? hak.. ye Nab..

Dan semuanya berLaku di aTas menaTang yg bernama KaRpeT...

Plus tumpah air mesin basOh baju...

Oh sbenanya I suka landing atas carpet Jordan.. tu je .. bye..

No comments:

Post a Comment