JANGAN TAKUT UNTUK BERJUANG

Tuesday, October 4, 2016

Bila Ustazah Happy


Bila ustazah Alia happy, anak-anak muriD pun happy,

muahHahahha. he.. he..

Cerita disebalik gambar, *gambar no. 2 ..

2 Ibnu Hayyan.

Aku sebenaQnya suruh Anas tangkapkan gambar aku sensOrang sambiL pegang rOtan pink arh, pasTu biLa aku tengOk balik gambar yang Anas tangkapkan tuh, terkejut aku ada manusia-manusia rupanya dibelakang aku, ha.. ha.. biLa masa entah dOrang menyelinap masuk belakang aku uhh..

Kemain poSing dak-dak ni, mentang² ak tengah buat² happy, dOrang pun nak jugak..

2 Ibnu Sina.

u. Alia : Sape yang bOsan masa cuti seminggu minggu lepas (cuti PSRA) sila angkat tangan.

mUrid : *ad la dalam 5 org angkat tangan.

u. Alia : why?

murid² : duduk rumah je Ustazaah, bOsaan.

*kesimpuLan: Aku pun sebenarnya bOsan gak, hee... duduk rumah sahaja berhari-hari memang bOsan kut. LoL

*I just feel secure tutup muka dengan bunga mawar, sekian terima kasih..

*caner enTah nak resize picture dalam app bLog nieyh guna Tab aku nieyh arww.. 

No comments:

Post a Comment