JANGAN TAKUT UNTUK BERJUANG

Wednesday, November 10, 2010

AKU TAK SEHEBAT MEREKA.

aku di perantauan jauh sungguh dari keluarga. Merantasi lautan dan benua.
Ya Allah, ampunkan dosa-dosa aku. Aku bersyukur aku berada di sini.. Aku ingin mencari sesuatu.... aku tidak tahu adakah aku telah menjumpainya atau belum, beri aku hidayah ya Allah..... aku mendambakan sesuatu yang lebih baik dari sekarang,aku hina ya Allah,aku tak layak, ak tak tahu ya Allah. Ini semua takdirmu ya Allah.....aku tak sehebat mereka. Tapi aku diciptakan oleh MU dengan sebaiknya dan penuh dengan hikmah setiap yang ENGKAU ciptakan....Lahirkan dalam hatiku perasaan bersyukur dalam setiap apa yang engkau berikan ya Allah..... jgan Engkau biarkan hati ku menafi ciptaan MU. Setiap sesuatu ada hikmahnya, aku di perantauan ya Allah.... aku sedih..... aku gundah......... bantu aku ya Allah..... ampuni aku, rendahnya aku di sisiMU ya Allah.. Dosaku menggunung tinggi ya Allah....

No comments:

Post a Comment