JANGAN TAKUT UNTUK BERJUANG

Thursday, September 22, 2011

MATANG

salam, lame gak kita tak jumpa, LOL apakah yg dimaksudkan dgn matang??

mksudnye,,, ana dah senior okayy, akak tahun 2..

jgn sombong2 ye senyum skit..

saya ambil 6 madah, nanti dah habis sem baru saya bagitahu yew, haha3

mybe saya berehat agak lama dan akan saya teruskan dngan perkara2 baru yg trtarik oleh saya dan tidak diketahui oleh anda.. masih explore Urdun ni haa.

berbalik kpada matang, sila google, sekian terima kasih. hah! untuk makluman 5 mawad saya semua dukturoh(lectrerpompuanla).. saya tak tahu perasaan saya apa..apakah perasaan anda, ermm.. dktor lagi satu nama dia dr, ghoir muhaddad(drtakditentukanlagi)LOL.. INALLAHAMA'ASSOBIRIN

1 comment:

  1. best giller dapat madah semua doc perempuan
    i love doc perempuan

    ReplyDelete