JANGAN TAKUT UNTUK BERJUANG

Thursday, December 26, 2013

Asalib al bahas

Asalib bahas

Cara2 membuat kajian?

Assignment

Kira buat bahas/kajian

Dukturah Ahlam mutholaqoh.

Pada akhir kelas kuliah yang lalu, dukturah kata :
"saya sebenarnya suka buat bahas.. so, saya berusaha tuk menyampaikan perasaan suka buat bahas ni kat korang semua u all. saya nak korang ada lah perasaan suka buat bahas nieyh" translated talk.

Yeayh! Pada mulanya aku rasa pehal la aku kena buat bahas bagai ni, bila dah buat tu memang timbul la rasa best plak buat menatang sume ni (kuang ajar giler ayat) >_<
*jangan tiru gaya bahasa saya, tak elok beno rupenye.

"Tapi yang diperlukan tuk buat bahas paling penting peruntukan MaSa dan juhud(usaha) ar-raghb (keinginan) bla bla.."

Tu yg rasa nak hire bibik ni haha, senang sikit ade byk masa, padahal pandai2 ar manage masa . Dah bye.

No comments:

Post a Comment