JANGAN TAKUT UNTUK BERJUANG

Saturday, April 16, 2016

mOod tak STabil

nama lain, unsTable MooD..
Bila nak dekat period je, mesti mood aku tak stabil..
bukan nya mOod nak marah-marah orang,
tapi mOod rasa nak menangis.. uwek, uwek! cam gitu haaa..
-----------------
Tapi aku keep cOol ja, walaupun kadang-kadang aku termenangis jugak.
----------------
Kadang-kadang sebab sakit tu memang la aku tangisi,
ni sebab yang entah tiba-tiba ja datang air masin dari mata.
---------------
Benda yang aku perasan masa kat Jordan, a week befOre period datang, tiba-tiba ja aku rasa sedih dan mengalirkan air masin,
every mOnth aku perasan macam tu.. pelik, tapiii benar..
---------------
Kadang-kadang air masin tu melibatkan hati , yelah hOrmon tengah tak betOlkan.. padahal tak pernah-pernah aku libatkan perkara hati pada hari-hari mOod yang stabil.
-------------------
Aku saja nak cOretkan perkara ni menjadi kenangan
atau pun bOleh dijadikan rujukan pada masa yang akan datang haha!!
------------------
Lagipun Post-pOst benda-benda berkaitan periOd ni banyak yang orang search bila depa tengah sakit cam aku.. aku tak nafikan perkara ni , :P
------------------
Kalau sesiapa yang sakit macam aku, keep cOol sis! I love you all. Sekian, terima kasih, Assalam..
-----------------
*ade gak rasa malu bila nangis, tapi benda-benda macam ni tak boleh rasa malu, sebab kebanyakan orang lalui benda ni, dan dorang berhak untuk tahu, lol k bye.
Label #senggugut :P

No comments:

Post a Comment