JANGAN TAKUT UNTUK BERJUANG

Monday, November 28, 2016

Kg Kuala Kubu Road

Assalamualaikum..

Maaf, biLa aku rasa bOsan lagi, aku terpaksa menuLis.

Jadi mOhon bacalah apa yang aku tertulis ini.

Aku nak tulis pasal Kampung Kuala Kubu Road, pOint aku ialah hidup bermasyarakat.

Aku suka hidup bermasyarakat di kampung ini. Jadi mintak teruskan membaca post di bawah ;

Tajuk : Tenggelam
Tema : Hidup bermasyarakat
Lokasi : boleh tengok googLe map/ waze.

Tenggelam,
tenggeLamku daLam  bersendiri.
Tetap dengan dOnia aquw.
Masih di sini di Kuala Kubu Road Village,

mungkin bilangan rumah yg berpenghuni manusia 5 buah rumah,
tapi penghuni 'lain' juga ramai.

Jadi nak katanya, sebenarnya Kg Kuala Kubu Road ni takda la sunyi sangat tak berpenghuni, banyak je penghuni lain yang aku tak nampak, hidup bermasyarakat <3.

Haa Lagi 1 , kg ni dekat je dengan tanah Perkuburan Islam... ramai kat situ.

*nanti aku letak gambar, insyaa ALLAH
--------------------------

Pastu aku dOk fikir pasal api yg menghalau manusia ke padang mahsyar. Skunk ni kat Israel berapi, senjaTa bagi orang mukmin iaLah dOa.. ALLAH dah hantar antara baLa tentara NYA; api.

-----------------------

Pandulah hati menujuMU.

No comments:

Post a Comment