JANGAN TAKUT UNTUK BERJUANG

Wednesday, January 12, 2011

hATi mEmbER-member (^^,)

Salam, MINTAK MAAP KEPADA SUME MEMBER2 KU....
Kadang daku terlupa banyak2 HATI2 ni ada yg jenis hassasah(sensitive), yg jenis cool, yg jenis simpan, yg keluarkan sume pun ada..

PERANGAI pun lain2.. yang jenis ceria, yg jenis asyik nak marah daku je time dia cakap(ye daku tahu daku cam prangai dak صغيرة ckit, tapi daku dah besaq dan ada hati), yg suke termenung melayang tempat lain la keh2~, ada gak yg jenis cam takut2 nak ckap ngan daku sbbnye daku nieyh kadang suke wat muka jahat, seriously daku mmg suke wat camtuh kadang aku tengah pikiaq masa depan dan sebagainya.

MAka, kadang2 daku terlupa akan sume sifat2 perangai yg Allah ciptakan nieyh... tanpa disedari telah membuat seseorang itu TERASA HATINYA~~~ AAaaaaa, padahal niat nak main gurau2 jew~~ tapi, takpe la.... jom kite amik hati dia balik.. jadi budak baik bile dengan dia hehe(~.~)

Indahnye hidup ini diciptakan dengan pelbagai RAGAM dan SIFAT manusia, ada hikmah ada idealnye dan sebagainye.. membuatkan kita perlu bersabar dgn yg jenis megguris hati, sejuk dgn yg baik, bahagia dgn yang ceria, rasa aman dgn yg caring, berhati2 dngn yg hassasah...

MEMBER2 INTEC YG BEST: susun nama ikut abjad ye~

1)ALIA SAKINAH BT AHMAD TERMIZI...(*-*)me
2)FATIN SYAHIRAH BT MOHAMAD NAWI
3)HANIS SUHAILA BT ANUAR
4)MARDIANA BT MUSTAFAH
5)NABILAH BT MOHD KHUSAIRI
6)NAJIHAH BT MOHD TAUPIK
7)NIK AQILAH BT NIK MOHD AZAM
8)NURUL AFIQAH BT OSMAN
9)NURUL HIDAYAH BT AMRI
10)RADIAH SYAHIRAH BT MOHD PADZIL
11)SITI HANUM BT SIRA JUDDIN
12)SYAHIRAH BT SOAIB
13)MEON BIN MAONAH

################################################################

No comments:

Post a Comment