JANGAN TAKUT UNTUK BERJUANG

Monday, May 7, 2012

hadis logam. .. ..?? + bebel


slm, haaaa... ak tengah pikir, pikir..pikir.... ak ada logam ke?? hermm.  :)  herm, ada la kut..confuse..

hal lain--
erk, jiwa rasa x serasi. tiada kaitan sapa2.
 keserasian amat penting hik2.
kefahaman juga penting,
kalo tak faham, mmg payah la jadi situasinya,
that's why kita kena selalu berdoa, kita ni lemah, mohon pada Allah.
agar tabah terhadap segala resah,

erk, attitude gua, haha, takpa, dlm proses, maafkan ak/saye/ana
ingat ALLAH hati tenang, takyah pikir pndangan manusia,
manusia byk ragam, mana yg annoying. lantak pi la~~ apa punya attitude buat cam gituh
ahaks~~

jgn terasa sapa2, ana tak mksudkan sapa2 , hik2.. ak ni nak ngata orang padahal diri sndiri punya attitude tak betol lagi hik2

itulah saya, bila exam ja baru rajin update blog~~ dah lama tak mmbebel dlm blog, alim sikit lately ni sb rasa byk dosa.. post2 benda2 yg bermanfaat ja..

semoga istiqomah dalam jalan kebaikan , moga Allah redha.
jgn cakap je pandai buat tak pandai.. ingat~~ note2me n others

**sorry la.. saya ni bukan jnis brlemah lembut sangat, saya ni kasar sikit haa~~ baca ap saya tulis 'bahasa takley lagi baik ke??' sb saya tak suka nmpak lemah, :) dh biasa dari kecik mggunakan kekerasan haha, takpa lepas2 ni, tulis bahasa bersopan santun ye kakaak ~~~"


No comments:

Post a Comment