JANGAN TAKUT UNTUK BERJUANG

Wednesday, September 27, 2017

Ipoh dan Penang

Fuh, fuh,, rase cam berhabuQ, haha...
ayat skema dah lama tak tulis bLog padahal takda lah lama sangat,,

Al-kisahnya hari tu cuti, pi menziarahi saudara, alang-alang tu jalan-jalan la sikit.
Best tau jenjalan ni, pastu aku macam realize ada banyak persamaan gambar-gambar yang aku tangkap, dengan gamba-gambar lama aku gi Mesir 2011, dengan UK 2012.. Pastu aku cam nak buat video lah kut, perbandingan di antara 2011/2012 dengan 2017.. Dalam proses pelaksanaan.

So, sekarang ni aku share video Ipoh, & video Penang dulu lah..

Lepas tu hari ni aku dok bOrak dengan Kak S**,, dia citer pasal adik laki dia, dia tegur dik laki dia, pastu adik laki dia sentap,,
Pastu, sampai sekarang Kak S** , bila bab nak tegur dik laki dia, Kak S** diam ja, biarkan ja,  malas nak tegur... Kan~~

Kan, camtu lah aku rasa dekat orang yang bodoh sentap, haha.. hati dah tawar.
Lepas tu, akak tu kata dengan adik beradik lain, tegur, tegur gak, tapi tak berasa hati, tak sentap, malah terima, tegur dalam nada yg indah, dah tu pulak, orang-orang yang okay camtu lah,, Tuhan amek dulu.. inna lillahhi wa inna ilaihi roo'jiun..

Video Penang.
Video Ipoh.

No comments:

Post a Comment