hidup tenang tanpa serangga!!

Sunday, December 26, 2010

TAMAT 2010, HOOREY!!


Nampaknya, daku sudah tua menginjak ke usia 91 tahun. muahahah! Memandangkan tidak pernah duk asrama kecuali perkhemahan unit beruniform. Maka, tahun ni merupakan tahun yang paling banyak daku meninggalkan FAMILY yang diCINTAi...



Diari 2010 bakal ditutup, tak caya tanya hanum.


2010....
Jan-March__PLKN Nilam Ehsan, Bidor.
April-Aug__INTEC, Shah Alam.
Sep-Des__YARMOUK UNIVERSITY, Jordan.

Hari 1st merempat kat PLKN dulu2, daku rasa dunia daku kosong giler2 syadid! sebab dah biasa dikelilingi family tapi malam tuh, kosongnyeee! mana adikku? mana mummyku? dah la tak kenai sape2 sebab baru sampai.. huu~ seminggu kot asyik menangis terutama kat musolla, haha tak leh lupa sampai daku umur 91 tahun nanti.

Bile di CEMARA, dah biasa, tak nangis pun cuma kesian kat Najihah Mohd Taupik 24 jam meleleh ayaq mata, hehe gurau ja yang lepas jangan dikenang, kalau dikenang merana jiwa la gamaknye..

Di Sakan Sahawney pun cool je.... cume meleleh ayaq mata bile mummy kata ngah dok masak laksa nieyh. AAAA!! whatever..
Dan tak leh lupa ada satu hari tuh, adegan meleleh ayaq mata bersama hanum di dalam bilik 120 homesick punye penyakit. majaz ja bukan betul pun, kuang2 kena tipu! Kalau betul pun adegan nieyh, daku akan kenang hingga umur 91 tahun.


No comments:

Post a Comment