hidup tenang tanpa serangga!!

Thursday, July 20, 2017

MC Kursus IntegriTi

Bismillah Assalam,

siLa lihat gambar.

Siapa sangka seorang waniTa yang sedang berdiri
dihadapan puluhan orang, adalah seorang waniTa yang sedang menaHan sakiT ketetapan buLanan dari Ilahi.

?

DaLam hati yang sedang rapuh, perut yg sedang sakit,
pulang ke rumah, hati mengeluh, di manakah pembeLaan sebagai seorang waniTa, padahaL ada je lelaki dalam majLis itu, lebih baik jadi MC kut? Wanita muLia, harus disimpan dan dijaga, bukan diperaga, chOi~…… itu hati aku.. tapi apa pula kata Rasulullah? erm,

...

Aku cuma rasa, aku bukan untuk diperaga *diperlihat.
dan aku tak kisah pun dengan lelaki² dalam majLis tuh,
?
dan aku tak pernah reLa dorang melihat aku.

Pehal tah wey, pOst ni macam berkaiTan perasaan je? Perempuan penuh dengan perasaan sudah~…

...

Jaga Tuhan, Tuhan jaga kamu. :)

....

Kesian kat aku kan wey, huhu..
....

pembeLaan ada pada Tuhan,
ada yang tidak mengasihi,
tapi Tuhan penuh dengan kasih.

....

biar dia tak punya hati,
tapi Tuhan sangat mengerti,

biar hatiku tidak dipeduli.
kerna yakin pasTi,
ada yang sedang sayang dan kasih pada aku.

cuma aku tidak tahu,

. babai.

No comments:

Post a Comment