JANGAN TAKUT UNTUK BERJUANG

Thursday, July 20, 2017

Sumbangan untuk masyarakat

Assalam,

aPa yang boleh aku sumbangkan untuk masyarakat?

choi choi chochoi chochoi.
haha!

erm,
1. Through sOSIAL media, hantaQ artikel kat pubLic pages yang famous? wah~
2. Tolong orang susah.
3. paling cikai, tulis benda-benda baik kat soSIAL media kan.
4. fahami orang yang behaviour disorder, cuba faham dan takpayah bantu, lol.
aku ni jenis tak faham orang yang behaviour disorder, mulut dan hati kemain mengata, tak suka itu, tak suka ini, bosan itu, bosan ini, taknak buat itu, taknak buat ini, tapi bila depan-depan?? omG SYAITANnya dia.. ish , ish, hah lantak~ *sumbangan masyarakat ke ni? lol

5. .. moga dapat ilham lagi, stay tuned erk?

______________________________________*****

Permasalahan:

Sekarang ini aku ada masalah, aku ada masalah benci dengan seseorang,
acaner tah aku nak hilangkan rasa benci tu, sebab aku memang benci orang tu,
sebab aku rasa sifat dia tak adil dengan semua orang.
mungkin aku kena berhadapan dengan dia dan baca serta tengok muka dan badan dia , posture, gaya dia yang hipokrit tu kot??

aku memang rasa dia hippo krik krik,
aku sebenaqnya teringin nak cakap dan nak tanya dia pasal hipokritnya diri dia tuh, tapi aku rasa, dia cuma akan semakin hippo krik krik, dan jugak membosankan,
Tuhan,, apalah doosa ku iniiii, membenci orang sebegitu sekali.
Mungkinlah iman paling lemah membenci kemungkaran , kan~

_____________________________________**

sumbangan kepada masyarakat seterusnya, entah bye, heheh.



No comments:

Post a Comment