hidup tenang tanpa serangga!!

Tuesday, June 3, 2014

Wadi Mujib

Lembah Mujib,

mandi-manda ..

Aktiviti di Wadi Mujib ini ialah menyelusuri sungai sehingga ketemu air terjun.
pastu kena la pepanjat batu bagai, panjat tangga sikit, panjat tali,
pastu jalan melawan arus,
sungainya cetek.

Bila dah jumpa air terjun, nak patah balik hehe baring je kat air sungai tu arus sungai bawak ekau ke pangkal jalan..

Tu je lah ceritonye..
ade yang suar koyak hak2, 
ade jgak yg menjerit2 cm monkey seronok sgt dpt main air *syabab
ade yang tak berenti-renti berenang main air haha *akhawat
ade juga yg luka sikit langgor batu,
ade jugak yg pijak kaki aku, amboi~ hehe

melihat indah ciptaan NYA.. malam tu balik rumah rasa macam hati den tertinggal dekat penghujung adventure Wadi Mujib air terjun, keindahan, kedamaian yg dicapai  tatkala melihat langit di Wadi Mujib bersama cik Jiha.. *Jiha plak kena

-ana amek 4 batu untuk di buat kenang-kenangan haha, sbagai saksi bahagia aku dan jiha haha.


belakang tu air terjun
Tak bawak camera takut basah,

google

click this -- adventure in Wadi Mujib
gOO GLE!

3 jam di Wadi Mujib = 1 jam pergi + 1 jam main air + 1 jam patah balik.

2 comments: