hidup tenang tanpa serangga!!

Thursday, June 15, 2017

Karang ucapan

Weyh haha!!

Ada sorang mamat nieyh suruh aku karangkan ucapan seLamat tinggal tuk dia, dia nak berucap bagi ucapan goodbye dekat majlis bukak puasa tempat dia keja.

Dah tu dia bagi aku masa 3 jam lebih ja tiba² suruh buat.
Dah tu aku cakap aku mana la tahu apa perasaan dia,
apa yang dia nak cakap.
Tapi takpelah, aku hentam ja buat teks ucapan untuk 1 minit.

Aku ada gak rasa macam, ekau ni nak amek kesempatan atas aku ke??
*dalam hati je.
Pada masa yang sama, okeyh nilah mase mengasah hotak. hak!

"Assalamualaikum warahmatullah wth.

Hari ini adalah hari yang terakhir sy bertugas di sinii.

dikesempatan ini sy ingin mngucapkan ribuan terima kasih kepada rakan², mG?,.. yg telah byk bekerjasama dan membantu sy spanjang berada di sini.

Terlalu banyak pengalaman yg telah saya perolehi dan akan sy manfaatkan dgan sebaiknya.

Untuk pengetahuan, sy mula bertugas disini pada ...

sememangnya perasaan sy sgt sedih kerna akan meninggalkan kalian, semoga hubungan kita tidak terhenti di sini sahaja, kalau berjumpa nanti di luar, tegur² lah, kalau ad majlis jemput² lerr..

semOga segala kebaikan dari kalian akan di balas oleh Allah s.w.t.

sekian, terimakasih."

#send through whatsapp . jerh

No comments:

Post a Comment