hidup tenang tanpa serangga!!

Tuesday, July 5, 2011

buah di URDUN erk?

salam, hohoi.. lately di musim summer ini... 'kami' membeli buah2.. musim buah skunk ni hoT... mksudnyew best.. semua manis2 belaka sungguh, ranum, sekali gigit hancur terus haha.. eh, i cakap betul la manis belaka..

contoh limau, bila potong bau macam masam, bila makan pewh manis..

syammam(tmbikai susu)lagi laa lembut sgat, smpai terptong jari sndiri, haha..

plum? peww, korang pilih la yg lembut2 bila beli kat suq(psar) jgn pilih yg keras2 masam.

bethikh(tembikai)? ak baru nak xplore beli, besar gedabak plak tembikainya, dlm 7/8 jd erk habis duit i, i tak beli lgi, so len kali i beli yg kecik punya.

yg lain? msih mghitung JD untuk mmbeli..

peluang begini duduk di 'sini' tak usah dilepaskan.. melantak je sume menda, pasti korang akan trkenang2 nanti... peace(^_^)

*kami: i n nyja
*buah yg bulat2 hijau,merah tu plum.. Lana n Dania kasi sb hari tu dowang kasi yg masam, ak demand yg manis.. hatta yg hijau kecik pun manis..
*plum kalau makan ngan kulit dia masam, kena buang kulit duluuu..
*menikmati tembikai susu bertemankan garpu yg setia.





-->disebabkan melantak sume apa yg ada di irbid, maka tidak dinafikan penambahan isi di pipi dan sukar dibendung kerana langkah awal tidak diambil, semoga ada pihak atasan yg sudi turun padang membetulkan keadaan yg semakin kritikal. semoga dgan bantuan rkyat yg terdekat dapat mnguatkan semgat mnghadapi hari mndatang.

1 comment: