JANGAN TAKUT UNTUK BERJUANG

Saturday, July 30, 2011

HIDUP BARU!!!

ye, saya nak mulakan hidup baru.. maksudnya di sini ialah.... di rumah baru saya nak internet baru.... INTERNET!!

Di sini ingin saya menyatakan kekecewaan saya terhadap internet sakan ini, sangat mcam siput hingga kadang2 mcam siput yg dah K.O

Saya juga ingin menyatakan bhawasanya dengan kelembapan facility yg termasuk dalam duit sewa yg sedikit munasabahnya, telah mnyebabkan kesusahan/penderitaan. Kerja2 browsing terbantut sejak sekian lama, bacaan isu semasa juga tersekat sabor je la aku. takpe2, prancangan2 yg ingin dilakukan insyaAllah terlaksana dgan bermulanya hidup baru..

Mungkin juga akan mghadapi masalah2 yg pada asalnya digambarkan indah setelah brhijrah tapi semua tu a'di2(biase) mghadapi dgan EQ ye murid2 sehingga dgan berlalunya masa akan lebih mantap dan take on.

kah2, kami sedang pikir masalah kunci... harusnya perlu ditukar... "MUST" thre will be a punishment if won't do it. haha just like my eglish doctor said..
dctor Hussein Syathnawi..

No comments:

Post a Comment